SONSUZA KADAR F(X)!

Bu konuya değinmeden geçemeyeceğim için bu yazıyı yayınlıyorum. Konum F(X)'in 5 yılı geride bırakmış bir grup olmasına rağmen hala solo konserlerinin ve resmi fandom adlarının olmaması. Bir AFF(X)TION olarak bu durum üzerine bir hayli kafa yordum. Bakın fanları olarak kendimi tanıtırken bile başkalarının uydurduğu resmi olmayan bir fandom adı kullanıyorum. Benim kızlarımın neden solo konserleri ve resmi fandom adları yok? Yeterince başarılı  değiller mi? Hayır kesinlikle çok başarılılar. Çıkış yaptıklarından beri durmadan çabalamaya devam ettiler. SM'in onlara yeterli özeni göstermediğini düşünüyorum. Siz ne dersiniz bilmem ama bu sorun bir an önce çözülmeli. Benim kızlarım bunu hakediyor. 





Onların debut öncesi videolarına bakarsanız hangi zorlukları aşıp bu kademeye geldiler görebilirsiniz. Onlar gerçekten çok emek sarf ettiler. Ancak bunun karşılığını aldıklarını düşünmüyorum. Sulli skandalı çıktığında netizenler onun  üzerine gitti. Oysa skandallar sadece F(X) grubunda mı çıkıyor? Onlarda insan tabiki aşık olacaklar. Üstelik yeni çıkış yapmış çaylak bir grup'ta değiller. Netizenlerin en ufak bir dedikoduda bile onları incitmesini anlayamıyorum. Bakınız Sulli'nin Choiza ile ilişkisi ortaya çıktığında kızın üstüne ne kadar gitmişlerdi. Hatta Sulli aktivitelerine ara vermek zorunda kaldı hem maddi hem manevi yönden yıprandığı için. O haketmediği yorumlar aldı, iftiralar atıldı ama hala ayakta.



K-POP dünyası bu herşey oluyor bu kadar büyütmemek lazım. Sanırım yine lafı çok uzattım. Benim düşüncem onların solo olarak konsere çıkmaları ve hakettikleri özeni almaları. Kendime AFF(X)TION veya PLUS derken bile bir belirsizlik hissediyorum. İsteğim 'Red Velvet' grubundan önce resmi bir fandom adı almaları. Red Velvet daha bir buçuk yıllık çaylak bir grupken resmi fandom adlarını açıklayacaklarını söylediler. Tabiki buna karşı değilim alsınlar, almasınlar demiyorum ama sunbaeleri dururken bu biraz yanlış olur. Zaten F(X)'ten sonra çıkış yapan EXO bile fandom adı aldı. Yanlış anlaşılmasın EXO-L'im ama fandom adımıza bile sevinemedim. İlk önce F(X) almalıydı. Bizim kızlarımız sahipsiz mi canım? SM onlara yeteri kadar özen göstermediği sürece grupta herşey olabilir. Sulli bir daha gruba dönmeyebilir. Hakkı da. Kim yeteneklerini gösteremediği, gelişemediği bir yerde olmak ister ki? 

Bu arada Amber'ın solosu çıktı haberiniz vardır. Lütfen onlara desteğinizi gösterin...



Amber'ın solo şarkısı SHAKE THAT BRASS!
                                          


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

VARSITY ÜYE TANITIMI

KILL ME HEAL ME RÜZGARI

SM Entertainment'ten Sürpriz !